Sfaturi utile pentru cei ce aplică pentru un job pe Ejob&co

Mihaela Andreea

De când lucrez pe nișa de recrutare, am observat că există anumite tendințe printre aplicanții la joburi. Am de o săptămână articolul acesta în minte, dar abia astăzi am decis să îl fac public.

Așadar, să începem cu începutul:

În primă fază, o să mă iau de poza din CV. De ce? Pentru că sunt destul de multe articole care te sfătuiesc cum să îți faci un CV ca la carte și îți spun că CV-ul este cartea ta de vizită etc., etc., etc. Dar unii pur și simplu nu vor să înțeleagă. Am văzut tot felul de poze, de la selfie-uri în oglindă la poze de la nuntă/botez sau din concediu, sau chiar la bustul gol, zâmbind șăgalnic aparatului foto sau persoanei din spatele obiectivului. Oameni buni, cum rămâne cu ”poză tip buletin, îmbrăcat/-ă la cămașă (dacă se poate și sacou), pozând serios/-oasă lângă un perete alb”? Bine, poate am…

Vezi articol original 464 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

