Am fost implicat. 21 de ani de la scandalul documentelor Securităţii de la Berevoieşti

CRISTIAN BOTEZ. Reporter Special

Abia dacă aveam o lună de zile ca ziarist la România liberă. Pe 17 mai 1991 Tudor Artenie mă caută şi mă întreabă dacă a doua zi pot să plec într-o deplasare. „Desigur!”. Pe 18 mai, la ora opt dimineaţa, din faţa Casei Scânteii, împreună cu alţi 8-10 colegi de la ziar, in frunte cu directorul Rl şi gazetarul de excepţie, Petre Mihai Băcanu, plecam cu un microbuz spre comuna Berevoieşti, judeţul Argeş. Era începutul unei operaţiuni jurnalistice cu un uriaş ecou în viaţa politică şi socială a României postdecembriste. Am publicat acest articol anul trecut , în săptămânalul, care între timp a dispărut, TIMPUL. L-am recuperat acum de pe www.ziaristionline.ro, site marca Victor Roncea. Fotografia, în care apar şi eu, în fundal, cel în bustul gol, aplecat deasupra fragmentelor de documente ale Securităţii, a fost făcută de fotoreporterul Nicuşor Stan, pe atunci, la Sportul. Lângă mine, în stânga mea, poate…

Vezi articol original 1.699 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

